Każda banda stanęła przed możliwością wynajęcia jednej z bardziej znanych Postaci Specjalnych w Mordheim. Nie jest jednak świadoma tego, iż jej nowy nabytek jest wplątany w zabójczą zabawę w "kotka i myszkę", a sama banda w całej tej rozgrywce jest jedynie pionkiem.
Teren
Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę, ścianę, żywopłot lub podobny kawałek terenu.
Zasady specjalne


Jeżeli bohater specjalny jest OoA, to jego banda automatycznie ucieka z pola walki na początku następnej tury (wojownicy zostali zatrudnieni, by bronić daną postać i ponieśli klęskę albo zdecydowali nie ryzykować życiem gdy najlepszy wojownik został pokonany)
Rozstawienie
Każdy z graczy rzuca k6. Ten który wyrzucił najwięcej wybiera brzeg stołu i wystawia się jako pierwszy. Jeżeli jest dwóch graczy, to przeciwnik wystawia się na przeciwległej krawędzi pola bitwy. Jeżeli graczy jest więcej, to następni wybierają krawędź stołu i wystawiają się w kolejności ustalonej przez rzut kością (od najwyższego wyniku do najniższego). Gracz musi wystawić się w obszarze do 8 cali od jego krawędzi stołu, ale nie bliżej niż 4 cale od boku i 10 cali od następnej bandy. Pamiętaj, że jeśli jest więcej niż 4 graczy pole bitwy powinno zostać powiększone!
Rozpoczęcie Gry
Każdy z graczy rzuca k6, by sprawdzić który zaczyna. Rozgrywka toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Zakończenie gry
Rozgrywka kończy się gdy wszystkie bandy oprócz jednej uciekną z pola walki. Banda, która ucieka automatycznie przegrywa. Jeżeli dwie lub więcej band założyło sojusz a pozostałe z band uciekły. Gracze mogą zadecydować że dzielą się zwycięstwem i kończą grę albo walczą między sobą dopóki nie rozstrzygnie się wygrana (sojusz zostaje zerwany!)
Doświadczenie
+1 za przeżycie. Jeśli bohater lub grupa stronników przeżyła bitwę dostaje 1 punkt doświadczenia
+1 za wygraną. Dowódca zwycięskiej bandy dostaje 1 punkt doświadczenia.
+1 za zabicie wroga. Jeśli bohater zdejmie wroga z pola bitwy to dostaje 1 punkt doświadczenia.
+2 za zabicie zabójcy - bohatera specjalnego. Jeśli bohater zdejmie z pola walki postać specjalną dostaje 2 punkty doświadczenia (zamiast 1 w przypadku wrogiego bohatera lub stronnika)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz