Archiwizuje wielebny Rafael z MORR, zwany także Starcem z Gór lub Brodatym Inwestorem
sobota, 25 czerwca 2011
Wystrzałowe plany by No Name
Zostaliście wynajęci w celu odzyskania planu potężnej krasnoludzkiej broni, ukrytej gdzieś w Zaułku Inżynierów Mordheim.
Teren
4’x4’, typowy dla Mordheim (zrujnowane budynki, przeszkadzajki itp.)
Zasady specjalne
Kufry i skrzynie. Plany broni znajdują się w jednym z kufrów dzielnicy. Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy rozstawia 4 znaczniki kufrów (co najmniej połowa musi znajdować się na piętrze). Znaczniki muszą znajdować się w budynkach, co najmniej 12’’ od krawędzi stołu i co najmniej 8’’ od siebie.
Skrzynie są zamknięte. Aby je otworzyć model musi zetknąć się podstawką ze znacznikiem kufra i wykonać udany test na I (krasnoludy nie muszą). W przypadku nieudanego testu należy rzucić K6, na 1 uruchamia się pułapka i model otwierający skrzynię otrzymuje trafienie z S4, a sama skrzynia ulega zniszczeniu. Gdy test się uda rzuć K6.
W kufrze znajdujesz:
1 – bombę ogniową (fire bomb)
2 – doskonały proch (superior blackpowder)
3 – 4 – zupełnie nic!
5 – pistolet
6 – rzuć K6: na 1 – 3 strzelbę (handgun) na 4 – 6 krasnoludzkie plany
W przypadku gdy zostały już tylko dwa kufry, a plany nadal nie zostały odnalezione należy losowo ustalić w którym znajdują się plany.
Krasnoludzkie plany. Plany mogą nieść (bez żadnych kar) tylko modele zdolne do zdobywania doświadczenia. W przypadku gdy model niosący plany zostaje zdjęty z placu boju (out of action) należy położyć obok niego znacznik planu, który może być podniesiony przez inny model.
Rozpoczęcie
Każdy z graczy rzuca K6, ten z wyższym wynikiem decyduje czy rozpoczyna grę jako pierwszy czy wybiera krawędź stołu. Każdy z graczy rzuca ponownie K6. Ten z wyższym wynikiem decyduje który z graczy wystawia swoją bandę pierwszy. Wystawiający się gracz ustawia swoją bandę do 6 cali od swojej krawędzi stołu.
Zakończenie gry
Gra kończy się gdy jeden z graczy wyniesie krasnoludzkie plany poza dowolną krawędź stołu
Doświadczenie
+1 za przeżycie potyczki dla każdego bohatera i stronnika;
+1 dla dowódcy zwycięskiejbandy;
+1 za każdego wroga zdjętego z placu boju (out of action) dla bohaterów;
+1 znalezienie planów skrzyni dla bohatera;
+1 za wyniesienie planów poza krawędź stołu dla bohatera.
Banda która wyniosła plany otrzymuje nagrodę w wysokości 30 + 2K6 zk.
Banda krasnoludów, jeżeli posiada inżyniera, może kosztem 40 zk za sztukę zbudować strzelbę posiadającą S5.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz