Scenariusz ten korzysta ze specjalnych kart zadań, które zostały dołączone do poniższego scenariusza.
Teren
Gracze na zmianę ustawiają na stole po jednym elemencie scenerii (zrujnowany budynek, wieżę lub inny element). Następnie zostają wyznaczone cztery budynki (np. wyznaczone przez każdego gracza, losowo lub przez arbitra), które w tym scenariuszu będą pełniły ważną rolę.
Bandy
Gracze używają standardowych zasad omawiających wystawienie band w potyczkach wieloosobowych.
Rozpoczęcie gry
Każdy gracz rzuca k6. Gracz, który wyrzucił najwięcej zaczyna grę i jako pierwszy się rozstawia. Następnie wystawiają się pozostali gracze zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Karty zadań
Na początku gry, każdy gracz losuje jedną kartę zadań. Celem tego scenariusza jest spełnienie zadań opisanych na karcie.
Zakończenie gry
Jak tylko jednej z band uda się wypełnić swój cel, bitwa się kończy, a ta banda jest zwycięzcą. Bitwa się kończy również w tedy, gdy wszystkie bandy nie zdadzą testów rozbicia i na polu bitwy zostanie tylko jedna.
Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz