poniedziałek, 16 maja 2011

Kto pod kim dołki kopie by Motor


- Przekopiemy się jeszcze kilka metrów i powinniśmy dotrzeć do ukrytej komnaty w piwnicy domu, który jest zaznaczony na mapie. Musimy być ostrożni, albowiem po uderzeniu meteorytu na powierzchni tego przeklętego miasta pojawiły się najróżniejsze okropności, które wylęgły się z najciemniejszych zakamarków Mordheim. Obawiam się czy u celu naszej misji nie czeka na nas jakaś niespodzianka - rzekł sędziwy górnik.
- Koniec marudzenia Roteku Rotkinssonie - odparł rudy krasnolud - cokolwiek będzie na nas czekało najpierw zakosztuje mojego kilofa. Dostaniemy się do skarbca jakem Berg Bergersson. Tfu! Bierzmy się do roboty.


 
Teren
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'.

Zasady specjalne
Krasnoludzkie tunele – poza strefami rozstawienia obu band na terenie gruntu, ale nie w budynkach i na elementach scenerii jest teren, na którym członkowie obu band mogą wpaść do krasnoludzkich tuneli. Za każdym razem gdy postać (nie dotyczy Bergjaegera z Averlandu, Halflingów, Elfów i Kislev Rangera, którzy są wyczuleni na pułapki i dziury w ziemi oraz dużych postaci jak Rat Ogre, Ogre Bodyguard, Troll, Minotaur, Trained Bear, Centigor, Plague Cart etc.) skończy ruch na otwartym terenie, należy rzucić k6 i przy wyniku 1, należy ponownie rzucić k6 i wynik skonsultować z poniższą tabelką. Członkowie bandy, która wynajęła na tę bitwę Dwarf Treasure Huntera nie wpadną do krasnoludzkich tuneli, tak długo jak krasnolud nie jest zdjęty placu boju.

Rzut na k6 Wydarzenie

1 Wpadł do tunelu. Model jest automatycznie zdjęty z placu boju.
2 Złamana noga. Model w tej bitwie porusza się z połową swoje cechy M (zaokrąglając w górę) nie może biegać, ale szarżuje normalnie. Musi opuścić kolejną bitwę (nie dotyczy Zombie, Dire Wolves, Vampire, Plague Bearerów, Nurglingów).
3 Zwichnięta noga. Model w tej bitwie porusza się z połową swoje cechy M (zaokrąglając w górę) nie może biegać, ale szarżuje normalnie (nie dotyczy Zombie, Dire Wolves, Vampire, Plague Bearerów, Nurglingów).
4 Potknąłem się. Model do końca tej i następnej swojej tury nie może się poruszać. Może walczyć wręcz, ale nie może strzelać i rzucać czarów/modlitw, ponieważ jego równowaga została zachwiana.
5 Co to się tak błyszczy na ziemi? Model znajduje k6 Złotych Koron, należy je dopisać do skarbu bandy.
6 Katakumby! (6666 w tabeli eksploracji), można znaleźć tylko jedne katakumby w czasie bitwy, kolejne należy pominąć, tak jakby się nic nie działo.

Koniec gry
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia. Przeciwnik wygrywa.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).

Mordheim scenario by Motor [KGB Moria]
Scenariusz turnieju "Krasnoludzki Szaniec" rozgrywany podczas konwentu "Falkon 2007" w Lublinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka