Ostatnimi dniami pogłoski krążyły po Mordheim o dziwnym mieczu w skale zakłutym. Miecz wtopiony w skałę nie dał się za nic z niej wyjąć i zachodzono w głowę co z tym fantem począć. Podobno ten śmiałek, któremu uda się wyjąć ów miecz pokona samego Pana Cieni.
Teren
Kamień z mieczem musi być umieszczony po środku placu gry. Gracze ustawiają teren na przemian, na środku ustawiają skałkę, a potem jakieś drzewka, budynki itp.
Kamień z mieczem musi być umieszczony po środku placu gry. Gracze ustawiają teren na przemian, na środku ustawiają skałkę, a potem jakieś drzewka, budynki itp.
Drużyny
Drużyna z niższym poziomem rozpoczyna grę, rozstawiając swoich wojowników z jednej strony placu gry. Muszą być oddaleni od krawędzi przynajmniej o 8". Przeciwnik rozstawia swoją ekipę na przeciwko pola gry.
Drużyna z niższym poziomem rozpoczyna grę, rozstawiając swoich wojowników z jednej strony placu gry. Muszą być oddaleni od krawędzi przynajmniej o 8". Przeciwnik rozstawia swoją ekipę na przeciwko pola gry.
Rozpoczęcie gry
Obaj gracze rzucają k6. Wyższy wynik rozpoczyna potyczkę.
Obaj gracze rzucają k6. Wyższy wynik rozpoczyna potyczkę.
Zakończenie
Gra kończy się kiedy jedna z band zostanie zupełnie ogłuszona lub OOA, lub ucieknie.
Gra kończy się kiedy jedna z band zostanie zupełnie ogłuszona lub OOA, lub ucieknie.
Doświadczenie
+1 punkt dla każdego kto przetrwał: każdy z bohaterów/stronnicy za przetrwanie otrzymują punkt doświadczenia.
+1 dla zwycięskiego lidera drużyny: przywódca drużyny zwycięzców otrzymuje punkt doświadczenia.
+1 za każdego wroga OOA: za każdego bohatera wyeliminowanego bohater otrzymuje punkt doświadczenia.
Wyjęcie miecza
Przywódca zwycięskiej ekipy może próbować wyjąć mieć ze skały pod koniec bitwy. Rzuć 2k6 i zmodyfikuj rzut o:
Przywódca zwycięskiej ekipy może próbować wyjąć mieć ze skały pod koniec bitwy. Rzuć 2k6 i zmodyfikuj rzut o:
+1 za każdy punkt Siły powyżej 3.
+1 jeżeli posiada umiejętność Strongman.
- 1 jeżeli był "knocked out" pod koniec potyczki.
- 2 jeżeli był "stuned" pod koniec potyczki.
+1 jeżeli posiada umiejętność Strongman.
- 1 jeżeli był "knocked out" pod koniec potyczki.
- 2 jeżeli był "stuned" pod koniec potyczki.
Jeżeli Twój końcowy rezultat jest równy 13+ postaci udało się wyciągnąć miecz z kamienia! Dodaj miecz do ekwipunku przywódcy drużyny. Nie może zostać podarowany innemu członkowi ekipy lub sprzedany.
Miecz posiada następujące właściwości:
Zasięg: Walka wręcz; Siła:+2; Specjalna Zasada: Magia
Specjalne Zasady
Magia: Miecz zachowuje się w identyczny sposób, jakby był pod wpływem czaru Sword of Rezhebel, tylko z taką różnicą, że nie trzeba wykonywać testów na Ld w celu sprawdzania czy zniknie.
Magia: Miecz zachowuje się w identyczny sposób, jakby był pod wpływem czaru Sword of Rezhebel, tylko z taką różnicą, że nie trzeba wykonywać testów na Ld w celu sprawdzania czy zniknie.
Jak użyć miecza w Twojej kampanii
Ze względu na swoją naturę Miecz ze Skały nie jest przeznaczony do użytku dla wszystkich drużyn. Każdy członek Kultu Opętanych, który wyciągnął by miecz ze skały natychmiast zostałby zmieciony przez Pana Cieni z tego Świata. Zamiast tego członkowie kultu mogą bronić dostępu do Miecza. Każda inna drużyna może śmiało brać się za poszukiwanie przedmiotu.
Ze względu na swoją naturę Miecz ze Skały nie jest przeznaczony do użytku dla wszystkich drużyn. Każdy członek Kultu Opętanych, który wyciągnął by miecz ze skały natychmiast zostałby zmieciony przez Pana Cieni z tego Świata. Zamiast tego członkowie kultu mogą bronić dostępu do Miecza. Każda inna drużyna może śmiało brać się za poszukiwanie przedmiotu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz