piątek, 13 maja 2011

Lustereczko powiedz przecie by wielebny


-Chamy przebrzydłe! To ja .- wrzasnął Henry pierwszy.
-Nie słuchać go! To oszust !- rzekł dość spokojnie, pewny swego Henry drugi.
-Kto oszust? To moje chopaki. Łapcie go, aresztować, żywcem skórę zdzierać!
-Ty, ty ,ty podróbko paskudna. Nie masz praw moim ludziom poleceń wydawać.

Głosowanie odbyło się w tajemnicy. Szef nie mógł się dowiedzieć, a właściwie szefowie. Postanowiono aresztować obu, związać, zniszczyć to niby-lustro i niech się dzieje wola Sigmara.



Wstęp
W trakcie ostatniej penetracji jednego z domostw, przywódca bandy ujrzał się w o dziwo nie zniszczonym lustrze. Wszystko było by w porządku, gdyby nie fakt, że to co ujrzał – wyszło z tego kawałka szkła, a ten świat jest za mały dla dwóch tak charyzmatycznych osób.
W tajnym głosowaniu, najwięcej członków bandy było za pomysłem uwięzieniu obu, zniszczeniu lustra i czekaniu na efekta, choć i znalazł się głos, by zabić obu i wybrać nowego przywódcę.

Teren
Teren typowy dla Mordheim ulice, zniszczone domy, gruz, murki itp. Na środku stołu należy umieścić budynek, najlepiej z piętrem, i położyć w nim znacznik reprezentujący cel scenariusza – wielofunkcyjne lustro kopiujące J.

Rozstawienie
Każdy z graczy rzuca k6. Ten który wyrzucił najwięcej wybiera brzeg stołu i wystawia się jako pierwszy. Jeżeli jest dwóch graczy, to przeciwnik wystawia się na przeciwległej krawędzi pola bitwy. W przypadku rozgrywki na multiplayer obowiązują zasady z „Chaos on the streets”.

Cel scenariusza
Zniszczyć lustro.

Zasady specjalne
Brak czy nie brak? – Szef związany, uwięziony w obozie, czeka na rozwój wypadku. Jeżeli zadecydujesz, że wystawisz szefa, mimo nie wiedzy, który prawdziwy - zadeklaruj przy rozstawieniu. Na początku trzeciej rundy, należy wykonać rzut k6. Istnieje 50% szansa, że wybrałeś właściwego.

1-3 – Twój szef.
4-6-  Sobowtór (statystyki, umiejętności i ekwipunek identyczny z wypisanym na karcie bandy przy Twoim bossem oczywiście).

- jeżeli „kości powiedzą” - sobowtór, od tego momentu model reprezentujący szefa przejmuje przeciwnik. Tury sobowtóra zawsze będą przed twoimi turami. Jeżeli rozgrywka jest na multiplayerze, sobowtórem kieruje gracz po Twojej lewej stronie.
- jeżeli dojdzie do walki, w efekcie której sobowtór „zejdzie ze stołu”, następuje głuche „plum” i znika. Sprawa jasna, uwięziony w obozie jest prawdziwym, lecz w tej rozgrywce już nie powalczy.

Lustro – Wystarczy podejść i zadać mu jedno obrażenie, by je potłuc. Lustro ma T2. Na każdy model, który podejdzie do lustra, wykonaj rzut k6. Gdy wypadnie 1-2 masz kolejnego sobowtóra w gratisie, który znów posiada statystyki, umiejętności i ekwipunek identyczny jak model, który podszedł. Ten wypada z lustra i automatycznie szarżuje. Mile widziane posiadać jakieś figurki „rezerwowe” dla czystości i porządku bo kości są przewrotne i nie wiadomo ilu jeszcze lustro sklonuje  przed zniszczeniem. Lustro stoi na piętrze budynku, nie jest bardzo dużo i dobrze widoczne, więc jeżeli zdecydujesz do niego strzelać, nie będzie to łatwy cel, po podliczeniu zasięgu od szansy trafienia odejmij 2.
Gdy lustro zostanie zniszczone, wszystkie sobowtóry robią „plum” i znikają.

Zakończenie
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy jedna z band zniszczy lustro lub gdy wszystkie bandy oprócz jednej uciekną z pola walki. Banda, która ucieka automatycznie przegrywa. Jeżeli dwie lub więcej band założyło sojusz a pozostałe z band uciekły. Gracze mogą zadecydować że dzielą się zwycięstwem i kończą grę albo walczą między sobą dopóki nie rozstrzygnie się wygrana (sojusz zostaje zerwany!).

Doświadczenie
+1 za przeżycie. Jeśli bohater lub grupa stronników przeżyła bitwę dostaje 1 punkt.
doświadczenia.
+1 za wygraną. Dowódca zwycięskiej bandy dostaje 1 punkt doświadczenia.
+1 za zabicie wroga. Jeśli bohater zdejmie wroga z pola bitwy to dostaje 1 punkt doświadczenia.
+2 za zniszczenie lustra. Bohater, który dokonał dzieła zniszczenia otrzymuje 2 punkty doświadczenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka