piątek, 20 maja 2011

Osaczeni by TC8


Jedna z band od kilku dni obserwuje obozowisko rywali. Zamiast otwartego ataku, zdecydowała się na atak z zaskoczenia, w momencie gdy wróg będzie się tego najmniej spodziewał.





Teren                                                      
Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub podobny kawałek terenu. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'.

Rozstawienie                                                  
1. Każdy gracz rzuca k6. Gracz, który wyrzucił więcej oczek jest atakującym.      
2. Obrońca rozstawia swoich wojowników w odległości nie bliżej niż 8" od wybranej krawędzi stołu. Dowódca musi zostać wystawiony najdalej ze wszystkich wojowników i minimum 12" od dowolnej krawędzi.                                  
3. Atakujący rozstawia swoich wojowników gdziekolwiek na polu bitwy, ale nie bliżej niż zasięg szarży wojownika.

Rozpoczęcie gry                                                                  
Atakujący zaczyna jako pierwszy.

Zasady specjalne                                                                   
Obrońca jest kompletnie zaskoczony. Na początku pierwszej tury obrońcy, wykonaj test Inicjatywy dla każdego wojownika. Nieudany test oznacza, że w tej turze nie może on wykonywać żadnych akcji. Rzut równy '6' zawsze oznacza porażkę.
Wojownicy broniącej się bandy, muszą opuścić pole bitwy przekraczając swoją krawędź stołu. Ci, którym się to uda nie mogą już powrócić na pole bitwy.

Koniec gry                                                                                      
Gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia, lub dowódca broniącej się bandy opuści pole bitwy - bitwa się kończy. Gdy banda nie zda testu rozbicia, uważana jest za przegraną. Gdy dowódca broniącej się bandy ucieknie poza krawędź stołu, to broniący się wygrywają, jeśli zostanie on zdjęty z placu boju, w tedy atakujący wygrywa.

Doświadczenie      
+ 1 Za Atak. Wojownik, który zdejmie z placu boju dowódcę broniącej się bandy, zyskuje 1 PD.     
+ 1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.      
+ 1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.   
+ 1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy wojownik (bohater lub stronnik) zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).

Zdobycze                                  
k6 kawałków Wyrdstona dla przegranego.                    
k6 +1 kawałków Wyrdstona dla zwycięzcy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka