piątek, 20 maja 2011

Obrona znaleziska - rulebook


Często się zdarza, że banda odnajduje budynek ze sporą ilością Wyrdstona lub skarbem, niestety inna banda chce zagarnąć ten skarb dla siebie. To za zwyczaj prowadzi do konfliktu, ponieważ jest bardzo nieprawdopodobne żeby jedni bądź drudzy byli skłonni oddać innym to cenne znalezisko.


Teren
Gracze na przemian ustawiają po jednym kawałku terenu: zrujnowany budynek, wieża, lub coś podobnego. Sugerujemy, aby teren został ustawiony na obszarze o wymiarach 4’x4’. Pierwszy budynek powinien zostać ustawiony na środku stołu, ponieważ celem scenariusza będzie przejęcie kontroli nad tym właśnie budynkiem.

Bandy
Banda z mniejszą ilością wojowników zostaje automatycznie obrońcą. Jeżeli w obydwu bandach jest tyle samo modeli rzuć, aby określić, kto zostaje obrońcą. Obrońca zostaje rozmieszczony pierwszy w centralnym budynku lub w odległości do 6” od niego. Banda atakująca musi być rozmieszczona w 6” od dowolnego brzegu stołu. Zwróć uwagę, że możesz podzielić bandę tak, aby modele zaczynały z różnych brzegów.

Rozpoczęcie gry
Grę rozpoczyna atakujący.

Zakończenie gry
Jeżeli na końcu tury obrońcy atakujący ma więcej modeli niż obrońca w 6” od budynku centralnego, to wygrywa atakujący. Ewentualnie, jeżeli jedna z band nie zda testu Rozbicia, gra zostaje zakończona.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.

Wyrdstone
Jeden kawałek Wyrdstona dla każdego Bohatera jednej bądź drugiej bandy, który znajduje się w środku budynku centralnego na końcu bitwy (do maksimum trzech kawałków na bandę).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka