sobota, 20 sierpnia 2011

Szalony Iwan by Motor



- Hej bracia wypijmy za kozacką sławę – rzekł pierwszy z kozaków.
- Hej za nasz Kislev ukochany i Cara – rzekł drugi z kozaków.
-A może rozświetlimy trochę to smutne miasto szalonymi Iwanami – rzekł trzeci z kozaków.




Teren
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp.

Rozpoczęcie gry
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy.

Cel scenariusza
Celem scenariusza jest rozbicie bandy przeciwnej.

Zasady specjalne
Na środku stołu znajduje się budynek, w którym Kozacy piją kislevicką wódkę. Po każdej rundzie z budynku wychodzi pijany kozak i rzuca w najbliższy model Szalonego Iwana (koktajl Mołotowa). Rzucanie Szalony Iwanem podlega tym samym zasadom co rzut gwiazdek/noży do rzucania. W budynku znajduje się pięciu Kozaków, nie można do niego wchodzić póki nie opuści go ostatni z nich.
  
Cossack 
M 4 | WS 4 | BS 4 | S 3 | T 3 | W 1 | I 4 | A 1 | Ld 7

 Zasady dotyczące Kozaków:
- broń / zbroja: lekka zbroja, miecz, Szalony Iwan.
- Szalony Iwan: jest to podpalona butelka wódki, powoduje uderzenie z S3, na 3+ rozbija się i zapala model (autohit z S4). Płonący model może być ugaszony w kolejnej swojej turze, zdając test Toughnes, jeżeli im się to nie uda otrzymują kolejny autohit z S4 i nie mogą nic robić przez całą swoją i przeciwnika turę. Jeżeli szalony iwan się rozbije należy użyć małego template. Wszystkie modele będące bezpośrednio pod nim dostają auto hit z S4, modele nie objęte w całości zostają trafione na 4+. Zasięg 8” Nie powoduje obrażeń krytycznych.
- drunky: Kozacy są pijani, po wyjściu z budynku rzucają Szalonego Iwana w najbliższy model, jeżeli nie ma w ich zasięgu żadnego modelu, rzucają nim w najbliższy budynek.
- frenzy: zaszarżowany kozak podlega zasadom szaleństwa do końca gry.

Koniec gry
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia. Przeciwnik wygrywa.

Punkty Doświadczenia
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyję bitwę to zyskują 1 PD.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Bohater zyskuje 1 PD za wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
+1 za zabicie każdego Kozaka. Jeżeli bohater lub grupa stronników zabije Kozaka to zyskują 1 PD.


scenariusz turnieju Szalony Iwan - Kraków 2008 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka