czwartek, 29 września 2011

Ulica żywych trupów by No Name






Teren
Przez środek stołu biegnie zakrzywiona uliczka. Za budynkami znajdują się niemożliwe do przejścia ruiny, ale same budynki są dostępne. Jedynym przejściem na drugą stronę jest ulica.

Rozstawienie band
Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy jako pierwszy rozstawia się czy rozpoczyna grę. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie stołu chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości 8" od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości 8" od przeciwnego brzegu stołu.

Rozpoczęcie gry
Gracz, który wystawiał się jako drugi, rozpoczyna grę.

Zasady specjalne:
Po 3-ciej turze każdego z graczy, na krawędziach, na których się rozstawili pojawia się po 5 zombie. Są to szczątki band, które przybyły kiedyś do Mordheim. Zombie będą poruszały się w stronę najbliższego celu (po turach obu graczy). Jeśli któryś z nich znajdzie się w zasięgu szarży - natychmiast szarżuje.

Profil    M   US   BS   S    T   W    I    A   Ld                    
zombie  4    2      0     3    3    1    1    1    5

Broń/Zbroja: Zombi nigdy nie używają broni czy zbroi i nie ponoszą z tego tytułu żadnych kar.
Zombie - zasady specjalne
Sieje strach: Zombi są przerażającymi Nieumarłymi stworzeniami i dla tego sieją strach.
Nie może biegać: Zombi są powolnymi Nieumarłymi stworzeniami i nie mogą biegać (ale mogą normalnie szarżować).
Niewrażliwe na psychologię: Zombi nie są wrażliwe na psychologię i nigdy nie wyłamują się z walki.
Niewrażliwe na trucizny: Na Zombi nie działa żadna trucizna.
Brak bólu: Zombi traktują wynik ‘ogłuszony' jako ‘znokautowany'.
Wola Nekromanty: Zombie próbują zaszarżować jak największą liczbę wrogów. Jeśli pierwszy wolny cel jest zajęty walką z innym zombie, zombie próbuje szarżować w inny cel. Jeśli inny cel jest za daleko, wówczas zombie dołącza się do walki z najbliższym celem. Zombie nie opuszcza walki i nie atakuje innego celu, dopóki wróg, z którym walczy nie zostanie OOA.

Zakończenie gry
Gdy jedna z band zdoła przemieścić wszystkie swoje żyjące modele na przeciwny koniec ulicy, gra kończy się i gracz, któremu udało się to zrobić wygrywa. Alternatywnie, banda, która nie zda testu Rozbicia przegrywa bitwę.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.
+1 Ucieczka. Pierwszy Bohater z którejkolwiek ze stron (nie obydwu), który wyjdzie przez przeciwny koniec ulicy otrzymuje +1 punkt doświadczenia. 
  
Scenariusz turnieju "Rest in peace" poczyniony na turnieju rozegranym na Dragon 2007 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka