niedziela, 15 maja 2011

Bomby dymne Klanu Eshin by Motor




Teren
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp.

Rozpoczęcie gry
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.

Zasady specjalne
Nad polem bitwy rozciąga się gęsta mgła – efekt rzuconych przez Skaveńskiego Zabójce bomb dymnych. Inicjatywa wszystkich modeli w tej bitwie zmniejszona jest o połowę zaokrąglając do góry (model z I3 ma I2). Wszystkie ataki z broni strzeleckich mają zmniejszony zasięg o 4 cale (ta zasada nie dotyczy broni prochowych, rzucanych noży oraz dmuchawek).

Koniec gry
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia. Przeciwnik wygrywa.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).

Mordheim scenario by Motor [KGB Moria]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka