Jari otarł pot i brud z czoła. Nie mógł uwierzyć jakie go spotkało szczęście. Dziś stoczył pojedynek swojego życia, wysłał do piachu Trolla, a teraz stał przed wejściem do Browaru Bugmana.Zaiste, jego krewniacy musieli pędzić tu jego ulubione Ale. Zarzucił dwuręczny topór na plecy i rześkim krokiem udał się w kierunku otwartych drzwi, nad którymi łopotała tabliczka, na której widniał herb Jozefa Bugmana.
Teren
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'. Na środku stołu należy umieścić budynek przedstawiający podupadły Browar Bugmana.
Rozpoczęcie gry
Przed rozpoczęciem gry gracze na przemian rozstawiają 4 znaczniki beczułek pochodzących z browaru. Każdy znacznik powinien być ustawiony przynajmniej 10 cali od jakiejkolwiek krawędzi stołu i 6 cali od innego znacznika. Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.
Zasady specjalne
Bugman’s Ale – wewnątrz centralnego budynku, znajduje się jeden znacznik piwa Bugmana, jednakże liczony jest on x3 i ukryty pijany Zabójca Trolli, który ma przy sobie te beczułki z piwem.
Wojownicy (nie zwierzęta i potwory) mogą nosić każdą ilość piw Bugmana bez jakichkolwiek utrudnień w ruchu itp. Wojownik nie może w czasie gry przekazać piwa innemu wojownikowi. Jeżeli model zostanie zdjęty z placu boju, upuszcza wszystkie posiadane beczułki, należy położyć znaczniki w miejscu, w którym model został zdjęty z placu boju.
Dwarf Troll Slayer
M 3 | WS 4 | BS 3 | S 3 | T5 | W 2 | I 2 | A 2 | Ld 9
Umiejętności: Strongman, Step a Side, Pit Fighter, Fearsome, Strike to Injure, True Grit, Thick Skull.
Zasady dotyczące Dwarf Troll Slayera:
- ukryty: wewnątrz centralnego budynku, znajduje się ukryty Troll Slayer, nie można go wykryć, ani do niego strzelać puki się nie ujawni
- atak z zaskoczenia: w momencie gdy gracz wprowadzi do budynku, w którym znajduje się krasnolud model zostaje za szarżowany przez Troll Slayera.
- Troll Slayer wszystkie swoje ataki zawsze przeznacza na jednego wroga, jeżeli walczy z kilkoma modelami należy określić losowo w kogo zaatakuje.
- Hard to kill: Krasnolud zostanie zdjęty z placu boju tylko przy wyniku '6' na k6. Traktuj '3-5' jako ogłuszony.
- Hard head: Krasnolud ignoruje zasady specjalne dotyczące broni obuchowych.
- Armour: Krasnolud nigdy nie ma kar do poruszania się za noszenie zbroi.
- Hate Orcs and Goblins: Krasnolud nienawidzi Orków i Goblinów.
- Deathwish: Troll Slayer jest odporny na zasady psychologii.
Koniec gry
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia. Przeciwnik wygrywa. Banda uciekająca zabiera ze sobą beczułki, które udało jej się podnieść. Browar może zostać sprzedany (10 Gold Crown za beczułkę).
Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego
uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
+2 Za zdjęcie z placu boju Troll Slayera.
+1 Za każdą zdobytą beczułkę. Jeżeli bohater lub grupa stronników posiada beczułkę
dostaje 1 PD..
+1 Dla dowódcy bandy, która posiada więcej beczułek, jeżeli obie bandy mają tyle samo beczułek PD nie zostaje przyznany żadnemu z przywódców.
Mordheim scenario by Motor [KGB Moria]
Scenariusz turnieju "Krasnoludzki Szaniec" rozgrywany podczas konwentu "Falkon 2007" w Lublinie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz