poniedziałek, 16 maja 2011

Burza Chaosu by No Name


Wśród ruin Mordheim szansa spotkania wrogich band jest bardzo duża. Niektórzy nie zwracają na siebie uwagi, inni nie przepuszczą okazji do dobrej bijatyki. Im więcej wrogów wyeliminujesz tym większy obszar do poszukiwań Wyrdstona. Lecz cóż to za dziwne chmury nagle pojawiły się nad miastem..?               



Teren                                                                                                                                             
Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub podobny kawałek terenu. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'.                

Rozstawienie i rozpoczęcie gry                                                                                                       
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.                

Zasady specjalne                                                                                                                               
Na początku każdej tury, w której nic się nie dzieje rzućcie D6 - przy wyniku 1-3 rzućcie ponownie i sprawdźcie skutek:                                                                                                                  

1 - Błyskawica Spaczenia zaczyna zmierza do ziemi w poszukiwaniu ofiary i uderza w stojącego wojownika, który ma najwyższy armour save. W przypadku kilku wojowników o tym samym armour save, błyskawica uderza w jednego z nich (losowo wybranego). Wojownik otrzymuje uderzenie z S5 bez rzutów obronnych. Efekt trwa jedna turę.                            

2 - 3 - Z nieba zaczynają spadać ryby. Teren staje się śliski. Wszelki ruch zmniejszony jest o połowę. Efekt trwa całą rundę.                                                                                                                

4 - 5 - Kurz Spaczenia zmieszał się z parą wodną na terenie miasta i wytworzył dziwne wyglądające chmury, z których zaczyna padać żrący deszcz. Deszcz wżera się w każdego członka warbandy, który znajduje się na otwartym (nie osłoniętym od deszczu) terenie zadając natychmiastowo obrażenie z S2 (obowiązują rzuty obronne). Efekt trwa całą rundę.                

6 - Bez efektu                

Koniec gry                                                                                                                                            
 Gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia bitwa się kończy. Przeciwnik wygrywa.                

Punkty Doświadczenia                                                                                                                      
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.                   
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.  
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju). 

Scenariusz rozgrywany w ramach "Chaos Happenings" w Lublinie 2006

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka