... dla wielu nagroda za odnalezienie szlacheckiego synka była zbyt niska, innym się go nie udało odnaleźć a nagrodę chcieli dostać... więc splądrowali tatuśkowi chałupę... Niestety wieść rozeszła się szybko i już pojawili się chętni na łatwy łup...
Teren Na środku stołu stoi tytułowy dom szlachcica. 6 cali od domu powinna znajdować się pusta przestrzeń. Resztę makiety stanowią ruiny, ulice
Gracz z niższym wskaźnikiem bandy jest obrońcą i wystawia się pierwszy w albo do 6 cali od domu szlachcica. Atakujący wystawia się do 6 cali od dowolnej krawędzi. Nie jest ograniczony tylko do jednej.
Rozpoczęcie
Atakujący rozpoczyna jako pierwszy.
Cel scenariusza
Celem obrońcy jest utrzymanie przeciwnika z dala od domu. Jeżeli pod koniec tury obrońcy 6 cali od domu lub bliżej będzie znajdowało się więcej figurek (ogłuszony lub znokautowany model się nie liczy) przeciwnika niż obrońcy wtedy obrońca przegrywa. Gra kończy się również jeśli jedna ze stron nie zda testu Rozbicia.
Pod koniec gry każda z band otrzymuje za każdego stojącego bohatera (ogłuszony lub znokautowany nie są brani pod uwagę) wewnątrz budynku sakwę za skarbem (do maks. 3), rzuć k6:
1-3 | 3k6+2 gc |
4-6 | k3 klejnoty 7 gc kazdy |
1 | super proch k3 porcje |
2 | książka kucharska halflinga |
3 | mapa mordheim |
4 | zioła lecznicze k3 porcje |
5 | talizman szczęścia |
6 | strzały łowieckie |
Doświadczenie
+1 z przeżycie jeśli bohater albo grupa stronników przeżyją bitwę
+1 dla dowódcy za zwycięstwo dowódca zwycięskiej bandy otrzymuje +1 pd
+1 za wroga OOA każdy bohater dostaje +1 pd za każdego zabitego wroga
scenariusz Treasure Hunters
+1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz