poniedziałek, 16 maja 2011

Dwustronny konflikt by Nazroth’TH


Nikodem wraz ze swymi towarzyszami przeszukiwał ruiny znajdujące się tuż  przy jednej z niegdyś najruchliwszych ulic Mordheim. Przez chwile wydawało mu się, jakby te czasy powróciły... ulica tętniła życiem. Kupcy wychwalający swe towary, tłumy ludzi przemierzające wzdłuż zabudowań... W pewnym momencie chłopak wyrwał się z zamyślenia, gdyż kątem oka ujrzał prawdziwe poruszenie w ruinach po przeciwnej stronie... gdy odwrócił głowę zobaczył jedynie kawałek płaszcza chowający się za ceglaną ścianę.
-Czy po drugiej stronie są nasi chłopcy - zapytał zdenerwowany.
- Też to zauważyłeś? Zachowujmy się jak gdyby nigdy nic... na mój znak pakuj w nich ile wlezie - powiedział Jakub, dowódca drużyny, naciągając cięciwę na swoją kuszę.
Nim zdążył do końca wykonać tę czynność strzała lecąca z naprzeciwka przecięła ze świstem powietrze i ugodziła go mocno w ramię.
„Do broni najemnicy! Musimy skopać komuś porządnie dupsko...”




Teren
Przez środek stołu o wymiarach 48/48” przebiega ulica o szerokości 10”. Przy krawędzi ulicy po obu jej stronach stłoczone są budynki. Pomiędzy nimi powinny być co najmniej calowe prześwity (przy podstawach, tak aby pojedynczy model mógł przejść), ponadto piętra powinny być połączone kładkami, tak aby z każdego z nich dało się przejść/przeskoczyć na sąsiada. Pozostała części stołu normalnie zabudowana... domki, przeszkadzajki i takie tam...

Rozstawienie
 Każdy z graczy rzuca k6, ten z wyższym wynikiem decyduje: rozpoczyna grę jako pierwszy lub wybiera krawędź ulicy. Każdy z graczy rzuca ponownie k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje który z graczy wystawia swoją bandę pierwszy. Wystawiający się gracz ustawia swoją całą bandę do 6” od swojej krawędzi ulicy. Ale nie na samej ulicy! Następnie gracz z niższym wynikiem robi to samo po drugiej stronie.

Zakończenie gry:
Gra toczy się do momentu aż jedna z band zostanie całkowicie wyeliminowana, lub nie zda testu rozbicia.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to
zyskują 1 doświadczenia.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1
doświadczenia.
+1 Za wroga ściągniętego ze stołu każdy bohater zyskuje 1 doświadczenia za
każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka