Teren typowy dla Mordheim, z wyjątkiem budynku na samym środku stołu. Budynek ten (gildia złodziei) powinien mieć wymiary przynajmniej 3”x6” i posiadać dwa wejścia, których wylot jest ustawiony prostopadle do stref wystawienia graczy (znajdują się w wężach ścianach).
Skazany
Pojmanie poszukiwanego złodzieja rozpoczyna się w momencie gdy „wybrany” przez gracza model zetknie się z drzwiami. Należy przy nim postawić model złodzieja; od tej pory zostaje on kontrolowany przez gracza, który dotarł do drzwi Gildii. Od następnej tury gracz kontrolujący złodzieja może się nim poruszać w dowolnym kierunku na maksymalną odległość 4 cali pod warunkiem że zachowa (pod koniec tury) maksymalną odległość od łowcy (bohater z nakazem) równą 1”. Jeśli model łowcy zostanie znokautowany, ogłuszony, OOA lub będzie w odległości większej niż wymagany 1” gracz traci kontrolę nad złodziejem, który porusza się w losowym kierunku (rzut scatter dice) k6” przed każdą(!) turą graczy (mimo spętanych rąk, nauczony przez życie złodziej, potrafi bardzo szybko uciekać). Będzie się on tak poruszał aż nie zostanie pochwycony (poprzez zetknie się z nim podstawką) przez któregokolwiek z łowców.
Gra trwa 8 + k3 tury.Za bandę zwycięską uznaje się tą, która w wymaganym czasie odtransportuje poszukiwanego za krawędź stołu lub zabije bohatera przeciwnika, który posiada nakaz sądowy (wyeliminowanie konkurencji). W każdy innym przypadku gra się kończy remisem.
Nagroda
Jeśli banda zwycięży to za głowę złodzieja (oprócz eksploracji) otrzymuje 20+5k6 gc.
Doświadczenie
+1 z przeżycie, jeśli bohater albo grupa stronników przeżyją bitwę
+1 dla dowódcy za zwycięstwo dowódca zwycięskiej bandy otrzymuje +1 doświadczenia
+1 za wroga OOA każdy bohater dostaje +1 doświadczenia za każdego zabitego wroga
+2 dla bohatera za odtransportowanie złodzieja za krawędź stołu
+1 dla bohatera dla bohatera, za wyeliminowanie łowcy przeciwnika
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz