-Rogaty Szczurze, usłysz wołanie swoich wiernych dzieci – zaintonował modlitwę Najwyższy Kapłan Zaraz.Spaczeniowy proszek krążył w krwi Kapłana powodując, że jego ogon sztywniał w ekstazie. Kapłanie Skrule, kapłanie – jeden z Mnichów Zarazy przerwał inkantację – Zwierzoludzie, zwierzoludzie, zbliżają sie !!! Co robić?Jest nas tylko piętnastu, a tych paskudnych wyznawców Chaosu o kozich łbach, aż trzech – zaskrzeczał Skrule, wyrywając swój umysł z przyjemnego otępienia - zarządzam honorowy odwrót taktyczny do Pod-Imperium, wrócimy niebawem, Czarna Plaga powinna z nimi zrobić porządek.
Teren
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp. Na środku stołu znajduje się budynek, w którym znajduje się „kocioł tysiąca osp”.
Rozpoczęcie gry
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.
.
Zasady specjalne
Kocioł Tysiąca Osp: w budynku na środku stołu znajduje się kocioł tysiąca osp.
Kocioł Tysiąca Osp
M -| WS -| BS - | S - | T 6 | W 4| I - | A - | Ld - Zasady dotyczące Kotła Tysiąca Osp: wszystkie modele znajdujące się w zasięgu 8” od Kotła Tysiąca Osp pod koniec swojej tury muszą przejść test wytrzymałości (Toughnes) jeżeli test nie wyjdzie należy rzucić k6 i wynik skonsultować z Tabelą Obrażeń, zdjęty z placu boju traktuj jak ogłuszony. Zasada ta nie dotyczy członków band Skaven Clan Pestilens, Carnival of Chaos oraz Vampire, Zombies, Dire Wolves z bandy The Undead, Magister, Possessed, Mutant z bandy Cult of the Possessed
- trudny do trafienia: wszystkie ataki strzeleckie wykonywane przeciwko Kociołkowi
mają modyfikator –1 do trafienia, w walce wręcz jest on trafiany automatycznie.
- chlup: jeżeli Kocioł Tysiąca Osp straci punkt W (Wound) wszystkie modele będące z nim w bazowym kontakcie zostają automatycznie trafione z S5 bez rzutów obronnych
(odzwierciedla to wychlapująca się z niego miksturę Klanu Pestilens)
- zero bólu: gdy Kocioł Tysiąca Osp straci swój ostatni punkt W (Wound) zostaje
automatycznie zdjęty z placu boju.
Koniec gry
Rozgrywka kończy się gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia. Przeciwnik wygrywa. W momencie gdy jedna z band uciekła, a na stole pozostał Kocioł Tysiąca Osp pozostała na placu boju banda może spróbować go zniszczyć i zdobyć dodatkowe punkty w scenariuszu.
Punkty Doświadczenia
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
+ 2 za zniszczenie Kotła Tysiąca Osp, bohater lub grupa stronników otrzymuje +2 PD za zdjęcie z placu boju Kotła Tysiąca Osp.
Mordheim scenario by Motor [KGB Moria]
Scenariusz rozgrywany w ramach konwentu Dragon 2008 w Lublinie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz