sobota, 14 maja 2011

Hyc Hyc by Motor


"Te Eshin niewiele lepsze-szybsze od klanbraci. Odwracają uwagę ludzików, by odsłonić ich słabości. Posłańcy nocy cicho-cicho zakradają się do domów ludzików, aby szpieg-zabijać.”
-Skreelin Thurtik, Szary Prorok


Teren
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp.
 
Rozpoczęcie gry
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.




Zasady specjalne 
Zabierz-Kradnij ludzikom – trzech losowo wybranych bohaterów z obu band zostaje okradzionych z posiadanego przed bitwą ekwipunku, pozostaje im tylko darmowy sztylet. Skradzione przedmioty posiadają Skaveńscy Nocni Posłańcy (przed rozpoczęciem należy określić, który Night Runners posiada ekwipunek konkretnego bohatera, po trzech na stronę).
 
Rozstawienie i ruch Nocnych Posłańców – Nocnych posłańców należy rozstawić na 4 cale (12” od krawędzi stołu) przed strefą rozstawienia obu band. Powinni zostać rozstawieni symetrycznie, dwóch po 4” od krawędzi bocznych i jeden na środku. Night Runnerzy poruszają się przed każdą rundą obu graczy, poruszają się o 2d6+3” przed siebie, jeżeli trafią na przeszkodę to ją mijają, jeżeli skończą ruch w kontakcie z modelem, któregoś z graczy, należy ich traktować jako szarżujących.

Night Runner       
           
M 6 | WS 2 | BS 3 | S 3 | T 3 | W 1 | I 4 | A 1 | Ld 5

Zasady dotyczące Night Runners:
- uzbrojenie:  Nocni Posłańcy noszą na sobie lekki pancerz, posiadają po dwa sztylety

- paczka: skradziony bohaterom ekwipunek jest niesiony przez Night Runnera w paczce, po zdjęciu go z placu boju paczka pozostaje w miejscu, w którym stał, model może ją podnieść w swoje fazie rekonwalescencji, ale otworzyć ją może dopiero po zakończeniu gry, chyba że paczkę podniesie bohater, któremu skradziono ekwipunek, wtedy ją otwiera i odzyskuje posiadane przed bitwą przedmioty (o ile przedmioty w paczce należały do niego, sugerowane jest ponumerowanie Night Runnerów i bohaterów, tak żeby było wiadomo, który Night Runner niesie ekwipunek danego bohatera). Jeden model może nosić dowolną ilość paczek. Paczek nie można przekazywać podczas gry innym modelom w bandzie.

- uciekać uciekać do naszych nor – Night Runerzy poruszają się do przeciwległej krawędzi stołu, jeżeli się z nią zetknął traktowani są jako modele, które opuściły plac gry, a przedmioty przez nich skradzione przepadają na zawsze.

- Nocny Posłaniec wszystkie swoje ataki zawsze przeznacza na jednego wroga, jeżeli walczy z kilkoma modelami należy określić losowo w kogo zaatakuje. Nocni Posłańcy spowalniają modele znajdujące się w 8” od siebie, ale nie wykrywają ukrytych modeli, nie są też podatni na zasadę samemu ciężej.

- Zabity Nocny Posłaniec poza paczką gubi 3d6 gc, jeżeli gracz wyrzuci tryplet zamiast pieniędzy znajduje jeden kawałek Wyrdstone’a.

Koniec gry
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia. Przeciwnik wygrywa.
 
Punkty Doświadczenia
· +1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
· +1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
· +1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
· +1 Za zabicie Nocnego Posłańca, bohater lub grupa stronników otrzymuje +1 PD za zdjęcie z placu boju Nocnego Posłańca.
 

Mordheim scenario by Motor [KGB Moria]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka