piątek, 20 maja 2011

Lojalny do samego końca by Motor





 


Teren
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp.

Rozpoczęcie gry
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.

Cel scenariusza
Celem scenariusza jest rozbicie bandy przeciwnej.
 
Zasady specjalne
Na środku stołu znajduje się budynek, w którym Trained Bear pilnuje swojego znokautowanego pana. Trained Bear styka się podstawką z Bear Tamerem, nie ruszy się dopóki jego pan nie zostanie zaszarżowany, wówczas szarżuje napastników i jeżeli Bear Tamer zostanie zdjęty z placu boju, to Trained Bear walczy z zasadą frenzy i hartred. Do obu modeli nie można strzelać i nie można rzucać na nich czarów. Zaatakowany Trained Bear będzie się bronił, ale dopóki Bear Tamer żyje nie podlega zasadom frenzy i hartred.
Ewentualne ruchy Trained Bear wykonuje po zakończeniu rundy przez obu graczy.

                                
Trained Bear          
M 6 | WS 3 | BS 0 | S 5 | T 5 | W 2 | I 2 | A 2 | Ld 6

Zasady dotyczące Trained Beara:
- broń / zbroja: zęby, pazury i brutalność. Niedźwiedź nigdy nie używają broni i zbroi.

                                   
Bear Tamer                
M 4 | WS 3 | BS 3 | S 4 | T 4 | W 1 | I 3 | A 1 | Ld 7

Zasady dotyczące Bear Tamer:
znokautowany: Bear Tamer jest znokautowany, wystarczy go zranić w walce wręcz, aby został zdjęty z placu boju. Ma modyfikowalny rzut obronny na 6+ ponieważ ma na sobie lekką zbroję.

Koniec gry
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia. Przeciwnik wygrywa.

Punkty Doświadczenia
 +1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
 +1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
 +1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
+2 za zabicie Trained Beara.
 +1 za zabicie Bear Tamera.

Skarby Kislevitów:
Wojownik, który zabił Niedźwiedzia może poświęcając jedną turę zdjąć z niego skórę, aby to zrobić musi przejść udanie test siły, jeżeli mu się nie uda może próbować w kolejnych turach gry. Wojownik, który zdjął z placu boju Bear Tamera znajduje przy nim 2k6 ZK, sztylet, miecz, lekki pancerz i butelkę wódki (zasady opisane w Mordheim Annual). Skóra niedźwiedzia może zostać użyta w kolejnych bitwach przez jednego z bohaterów, daje posiadaczowi ochronę pancerza (armour save) 5+, może być łączona z innym pancerzem. Można też ją sprzedać za 10 ZK.

Scenariusz turnieju "Szalony Iwan" Kraków 2008

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka