Teren
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4’ na 4’. Na środku stołu należy umieścić budynek przedstawiający wieżę o wysokości 10”, na dachu której znajduje się Kislev Ranger.
Rozpoczęcie gry
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.
Cel scenariusza
Celem scenariusza jest rozbicie bandy przeciwnej.
Zasady specjalne
Na środku stołu znajduje się wieża, na dachu której znajduje się Kislev Ranger. Łowca strzela tylko do dużych modeli, wybiera zawsze najbliższy duży model. Korzysta z zasady specjalnej heart strike. Jeżeli na placu boju nie ma dużych modeli Kislev Ranger ukrywa się na wieży.
Kislev Ranger
M 4 | WS 3 | BS 4 | S 3 | T 3 | W 1 | I 4 | A 1 | Ld 7
Zasady dotyczące Kislev Rangera:
- broń / zbroja: łuk, miecz, płaszcz łowcy.
- heart strike
Koniec gry
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia. Przeciwnik wygrywa.
Punkty Doświadczenia
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
+1 za zabicie Kislev Rangera, bohater lub grupa stronników zyskuje 1 PD.
Scenariusz turnieju "Szalony Iwan" Kraków 2008
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz