wtorek, 17 maja 2011

Łowcy Nagród by No Name


Twoja banda tropi grupę wyjętych z poza prawa podążających w kierunku swojej kryjówki. Masz nadzieje że uda Ci się wrócić do swego mocodawcy by zebrać nagrodę za ich głowy. Niestety ich śladem podąża kolejna banda łowców nagród.



Teren                                                                                         
Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę, ścianę, żywopłot, wzgórze, drzewo, bagno, rzekę, strumyk. W środku planszy powinien znajdować się duży budynek symbolizujący kryjówkę bandytów.

Zasady specjalne                                         
Bandyci siedzą w swojej kryjówce i są zaniepokojeni całą sytuacją. Na pewno nie będą chcieli dać się złapać! Pod koniec każdej tury k6 bełtów wystrzeliwana jest z okien, drzwi budynku w kierunku najbliższych członków band (nie ma znaczenia w kierunku której bandy). Każdy bełt powinien lecieć w kierunku innego modelu (jeśli to możliwe). Bandyci strzelają z BS=3 zaś strzały te są w normalny sposób modyfikowane (np. przez odległość). Oczywiście bandyci aby móc oddać strzał muszą mieć w zasięgu wzroku dany model przeciwnika. Członkowie band nie mogą wejść do budynku dopóki scenariusz się nie zakończy.

Rozstawienie                                
Każdy z graczy rzuca k6. Ten który wyrzucił najwięcej wybiera brzeg stołu i wystawia się jako pierwszy. Gracz musi wystawić się w obszarze do 8 cali od jego krawędzi stołu, ale nie bliżej niż 4 cale od boku i 10 cali od następnej bandy.

Rozpoczęcie Gry                                                   
Każdy z graczy rzuca k6, by sprawdzić który zaczyna. Rozgrywka toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

Zakończenie gry                             
Rozgrywka kończy się gdy wszystkie bandy oprócz jednej uciekną z pola walki. Banda, która ucieka automatycznie przegrywa. Zaraz po tym gdy wyłoni się zwycięzca, bandyci poddają się. W środku znajduje się 6+ 1 za każdą bandę bandytów (tak więc jeżeli grę zaczynały 4 bandy w środku znajduje się 10 bandytów). Nagroda za nich wynosi 5+1k6gc od głowy (rzuć oddzielnie dla każdego bandyty) Wygrywający otrzymuje również wyposażenie rzezimieszków (6 kusz, k3 mieczy, 2k6 sztyletów oraz zimne rację żywnościowe które są nic nie warte)

Doświadczenie                                                          
+1 za przeżycie. Jeśli bohater lub grupa stronników przeżyła bitwę dostaje 1 punkt doświadczenia              
+1 za wygraną. Dowódca zwycięskiej bandy dostaje 1 punkt doświadczenia.
+1 za zabicie wroga. Jeśli bohater zdejmie wroga z pola bitwy to dostaje 1 punkt doświadczenia.           
+1 za draśniecie przez bandytów. Każdy bohater otrzyma ranę od bandyckiej kuszy ale nie będzie OoA zyskuje +1 doświadczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka