środa, 25 maja 2011

Pojedynek by Motor




Teren
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp.

Rozpoczęcie gry
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.

Zasady specjalne
Każda z band zatrudnia za darmo na czas rozgrywki jednego z poniżej wymienionych najemników. Po bitwie najemnicy opuszczają obie bandy.

Cel scenariusza
Należy zabić lodowego maga/kapłana Ursuna przeciwnika. Za jego zabicie najemnik, którego najęliśmy na czas trwania tego scenariusza płaci nam po bitwie 50 gc, o ile przeżyje.

Najemnicy:

Ice mage
M 4 | WS 3 | BS 3 | S 3 | T 3 | W 2 | I 4 | A 1 | Ld 8             
 
Ekwipunek: Staff, free dagger
Umiejętności: Mind focus, Magical Aptitude
Zasady dotyczące Ice mage:
-Cause fear: Ice mage wzbudza strach (fear).
- Hate Priest of Ursun

Magia lodu:
1. Lodowy pocisk Trudność: 7
Magiczny pociski, zasięg 24”, jedno uderzenie o S3 w najbliższy wrogi model.
2. Zamrożenie Trudność: 8
Wszystkie modele będące w kontakcie bazowym z magiem otrzymują D3 uderzenia o sile 3.
3. Lodowy powiew Trudność: 7
Mag może przemieścić się w dowolne miejsce w 12” (włączając w to walkę wręcz).
4. Lodowa zbroja Trudność: 8
Mag otrzymuje niemodyfikowany Armour Save 2+ do następnej swojej fazy strzeleckiej.
5. Pocałunek królowej lodu Trudność: 7
Mag dostaje bonus +2T do następnej swojej fazy strzeleckiej.
6. Lodowy sztorm Trudność: 10
Zasięg 24”. Na otwartym terenie w wybrane przez maga miejsce (musi je widzieć) spadają odłamki lodu (mały template). Wszystkie modele pod temlpatem otrzymują uderzenie z S5, modele zakryte częściowo uderzenie z S4.

Priest of Ursun
M 4 | WS 4 | BS 3 | S 4 | T 3 | W 2 | I 3 | A 1 | Ld 8                        
                  
Ekwipunek: Hammer, free dagger, light armour
Zasady dotyczące Priest of Ursun:
-Cause fear: Priest of Ursun wzbudza strach (fear).
- Hate Ice mage

Modlitwy Ursuna:
1. Siła niedźwiedzia Trudność: 7
Kapłan dostaje bonus +1 WS, +2A i +1S do następnej swojej fazy strzeleckiej.
2. Gniew niedźwiedzia Trudność: 8
Wszystkie modele będące w kontakcie bazowym z kapłanem otrzymują D3 uderzenia o sile 3.
3. Odwaga niedźwiedzia Trudność: 9
Wszystkie przyjazne modele w zasięgu 6” od kapłana otrzymują bonus +2 Ld i odporność na strach, modlitwa działa do następnej fazy strzeleckiej kapłana.
4. Pomocna dłoń Trudność: 8
Wszystkie przyjazne modele będące w zasięgu 4” od kapłana zostają wyleczone, tzn. modele knocked down i stunnded wstają, modele które straciły Woundy odzyskują je.
5. Wytrzymałość niedźwiedzia Trudność: 7
Kapłan dostaje bonus +2T do następnej swojej fazy strzeleckiej.
6. Zemsta Ursuna Trudność: 7
Magiczny pocisk, o zasięgu 24” dwa uderzenia o S3 w dowolny model na drodze.

Koniec gry
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia. Przeciwnik wygrywa.

Punkty Doświadczenia
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
+2 Za zabicie Ice mage/Priest of Ursun. Bohater lub grupa stronników dostaje +1 PD za zabicie jednego z w/w najemników.

Mordheim scenario by Motor [KGB Moria]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka