Mglisty i nieprzyjemny poranek wita dziś bohaterów. Prawie nic nie widać. W grupie panuje przekonanie, że lepiej jest przeczekać taką pogodę, a nie pchać się w nieznane. Nie będzie wiadomo z kim lub czym się walczy, aż będzie za późno...
Teren
Każdy z graczy ustawia poszczególne elementy terenu na planszy, najlepiej o wymiarach 4' na 4'.
Ustawienie
Każdy z graczy rzuca k6. Osoba z najwyższym wynikiem decyduje, którą krawędź planszy wybierze. Ustawia swoich wojowników w odległości do 8" od tej krawędzi. Przeciwnik ustawia się po przeciwległej stronie.
Rozpoczęcie gry
Gracze rzucają k6. Osoba z wyższym wynikiem zaczyna.
Zasady specjalne
Mała mgiełka spowija teren potyczki. Postacie mają więc utrudnione zadanie, co przejawia się modyfikatorami -1 M i -4" do zasięgu broni miotanej. Cechy Przywódcze mają zasięg dwukrotnie niższy - 3".
Zakończenie gry
Gra kończy się w momencie, gdy któraś ze stron nie przejdzie pomyślnie 'rout' testu.
Doświadczenie
+1 punkt dla każdego bohatera lub grupy stronników, która przeżyje potyczkę.
+1 punkt dla lidera i bohaterów zwycięskiej ekipy.
+1 punkt dla bohatera, za każdego wyeliminowanego wroga.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz