środa, 25 maja 2011

Przypadkowe spotkanie - rulebook


Obydwie bandy zakończyły swoje codzienne przeszukiwania ruin i po drodze do swojego obozu wpadają na siebie. Żadna ze stron nie była przygotowana na walkę i ta, która zareaguje szybciej będzie miała przewagę. 



Teren
Gracze na przemian ustawiają po jednym kawałku terenu: zrujnowany budynek, wieża, lub coś podobnego. Sugerujemy, aby teren został ustawiony na obszarze o wymiarach 4’x4’.

Ustawienie
1. Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi.
2. Gracz, który wystawia się pierwszy, ustawia całą bandę w strefie rozmieszczenia A jak to zostało pokazane poniżej. Może wybrać, która z ćwiartek stołu będzie strefą rozmieszczenia A.
3. Druga banda może zostać rozstawiona w strefie rozmieszczenia B, ale żaden modeli nie może zostać wystawiony w odległości mniejszej niż 14” od modeli przeciwnika. 

Rozpoczęcie gry
Każdy z graczy rzuca kostką i dodaje normalną wartość Inicjatywy swojego Przywódcy. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.

Zasady specjalne
Każda z band posiada na początku bitwy D3 kawałki Wyrdstona. Zaznacz ilość posiadaną przez każdą z band.

Zakończenie gry
Bitwa kończy się w momencie, gdy jedna z band nie zda testu Rozbicia. Banda rozbita przegrywa.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.

Wyrdstone
Gracze zdobywają cały Wyrdstone, który posiadali na początku bitwy, minus ilość Bohaterów, którzy zostali zdjęci z placu boju podczas bitwy do minimum zero. Dodatkowo otrzymują oni dodatkowy kawałek za każdego Bohatera bandy przeciwnej, który został zdjęty z placu boju do maksymalnej ilości, jaką posiadała banda przeciwna na początku bitwy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka