sobota, 25 czerwca 2011

Ołtarz Chaosu by No Name


I wtedy go zauważyli! Stał na samym środku otoczony nienaturalną ciszą. Coś dziwnego emanowało z jego wnętrza - dziwnego, lecz zarazem znajomego... Zapraszał ich... Przywoływał... Byli już przy nim, gdy dosięgły ich pierwsze bełty...          



Teren        
Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub podobny kawałek terenu. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'. Na środku stołu stoi makieta przedstawiająca ołtarz.                  

Rozstawienie i rozpoczęcie gry                                         
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.                

Zasady specjalne                                                                       
Na środku stołu znajduje się ołtarz niewiadomego bóstwa Chaosu. Każdy wojownik (nie zwierzę), który styka się podstawką z ołtarzem, może próbować go zniszczyć. Trafienie jest automatyczne. Po zdjęciu ostatniego Wounda (nie ma Knocked down ani Stunned) W miejscu ołtarza pojawiają się 4 kawałki Wyrdstona (z którego był zbudowany), rozrzucone w odległości 2 cali od siebie. Wojownik może podnieść Wyrdston, gdy będzie stykał się z nim podstawką w fazie recovery. Wojownik może nieść dowolną ilość żetonów bez kar do ruchu. Wyrdston nie może być przekazywany pomiędzy wojownikami. Jeżeli wojownik, który niósł Wyrdston, został zdjęty z placu boju połóż żetony w miejscu gdzie on się znajdował. Ołtarz może być zniszczony tylko wtedy, gdy na stole są 2 warbandy - w przeciwnym wypadku bitwa kończy się a ołtarz pozostaje. Na ołtarz nie działają ataki strzeleckie i magia.        
                
Ołtarz                        
M 0 | WS 0 | BS 0 | S 0 | T 5 | W 4 | I 0 | A 0 | Ld 0

Koniec gry
Gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia bitwa się kończy. Rozbita banda przegrywa bitwę.                  

Wyrdstone                                                                            
Każdy wojownik, zyskuje jeden kawałek Wyrdstona, za każdy żeton, który jest w jego posiadaniu na końcu bitwy.                

Punkty Doświadczenia                                         
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD. 
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).  
+1 Za Wyrdston. Jeżeli bohater jest w posiadaniu Wyrdstona na końcu bitwy, to zyskuje 1 PD.                

    scenariusz turnieju Chaos Happenings "Polcon 2006"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka