sobota, 25 czerwca 2011

Potyczka - rulebook


W ogromie ruin Mordheim zawsze istnieje ryzyko napatoczenia się na bandę przeciwników. Podczas gdy dwie grupy czasami mijają siebie bez walki, częściej zdarza się, że wywiązuje się między nimi walka w ruinach. Jeżeli bandzie uda się przepędzić swoich przeciwników, będzie ona miała większy obszar, na którym można szukać Wyrdstona. 


Teren
Gracze na przemian ustawiają po jednym kawałku terenu: zrujnowany budynek, wieża, lub coś podobnego. Sugerujemy, aby teren został ustawiony na obszarze o wymiarach 4’x4’.

Bandy
Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie stołu chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości do 8” od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości do 8” od przeciwnego brzegu stołu.

Rozpoczęcie gry
Każdy z graczy rzuca K6. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.

Zakończenie gry
Kiedy jedna z band nie zda testu Rozbicia, gra zostaje zakończona. Rozbita banda przegrywa a ich przeciwnicy wygrywają.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka