czwartek, 9 czerwca 2011

Polowanie na mutantów by Skavenblight DT


Ci, którzy musieli opuścić swoich towarzyszy, często pogrążają się w szaleństwie. Jednak obłęd nie powstrzymał ich od ciągłego poszukiwania Wyrdstona. Opętani żądzą zdobycia większej ilości kamieni, nie cofają się przed niczym - nawet przez zaatakowaniem tych, których niegdyś szanowali, podziwiali, których słuchali. Nikt już nie ma skrupułów, by ich zabijać, lecz też nikt nie wie, że nie jest łatwo walczyć z tymi, którzy doświadczyli mocy Wyrdstona. Mutacje bywają przerażające... 



Teren
Zrujnowane domki, mury, przeszkody. Na polu bitwy znajduje się 5 mutantów wałęsających się wśród ruin. Rozpoczynają grę w następującym ustawieniu: jeden dokładnie na środku stołu, a pozostali symetrycznie i promieniście 10 cali od niego w poszczególnych ćwiartkach.

Rozstawienie band
Każdy z graczy rzuca k6, ten z wyższym wynikiem decyduje czy chce się wystawić jako pierwszy czy jako drugi. Gracz wystawiający się jako pierwszy wystawia swoje modele do 6” od wybranej przez siebie krawędzi. Drugi gracz wystawia się na przeciwko pierwszego. Kiedy obaj gracze wystawią swoje bandy powinni rzucić ponownie k6. Gracz z wyższym wynikiem decyduje kto rozpocznie grę.

Zasady specjalne
Mutanci:
Tura mutantów następuje przed turami obydwu graczy. Każdy z mutantów rusza się wtedy k6+2 cale w losowym kierunku (czyli maksymalnie 8"). Jeżeli w zasięgu szarży mutanta (8"), na początku jego tury, znajduje się pojedyncza, niewzbudzająca strachu, wroga postać, mutant ją zaszarżuje. W przeciwnym wypadku rusza się k6+2" w kierunku przeciwnym, byle jak najdalej od wrogów.
Każdy z mutantów niesie kawałek Wyrdstona, który można mu odebrać po zdjęciu go z pola bitwy.

Mutant
M
WS
BS
S
T
W
I
A
Ld
*
3
3
3
3
1
3
1/2
7

*określone w zasadach mutanta.
Uzbrojony w: bazowo pałkę i sztylet.

Mutacje:
Każdy mutant posiada mutację z poniższej tabelki. Rzuć k6:

1 - Regeneracja. Mutant otrzymuje dodatkowy punkt T i W, a każdą utraconą ranę regeneruje na 4+.
2 - Kolczaste ciało. Mutant jest porośnięty kolcami. Ten, kto go zaszarżuje dostaje natychmiast k3 trafienia z Siłą 2.
3 - Szpon zagłady. Mutant posiada dodatkowy atak ze szpona, który dodaje [tylko w przypadku ataku ze szpona!] +2 do bazowej siły.
4 - Boska łaska. Mutant dostaje +1 do losowo wybranej charakterystyki i dodatkowo wzbudza strach.
5 - Twardziel. Mutant dostaje +1 do T, rzut obronny na 4+ przeciw wszystkim ciosom i na 5+ przeciw czarom.
6 - Szaleniec. Mutant jest podatny na szaleństwo.

Zakończenie gry
Gra kończy się, gdy jedna z band nie zda testu rozbicia.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia.
+1 Przywódca zwycięskiej bandy. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za przeciwnika zdjętego z placu boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z pola bitwy.
+1 Za każdy kawałek Wyrdstona będący w posiadaniu bohatera lub stronnika.

scenariusz turnieju  "Moc Wyrdstona" Warszawa 2008 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka