sobota, 25 czerwca 2011

Ty bić Trolla? by No Name


Mówiem ci! Tak w nich szczelali, że wszystek weszli do tego domu. Pirszy taki duży, co ukatrupił szamana a cała reszta za nim. Hy, hy... Ale wrzeszczał! A potem oni. A jak przyszli ci, co szczelali, to na nich wyskoczył i od razu rozerwał ze dwóch! Reszta uciekła! Troll pojad i poszed znowu spać. Pamiętam do dziś - dużo, dobre mięso...





Teren  
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp. Na środku stołu znajduje się budynek, w którym rezyduje troll. Rozpoczęcie gry Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik. Obaj gracze wystawiają swoje modele w zasięgu 8" od wybranej przez siebie krawędzi stołu.

Zasady specjalne 
Troll znajduje się w budynku na środku stołu. Troll jest ukryty, aby go wykryć jedna z postaci musi wejść do budynku z trollem. Nie można go wykryć na inicjatywę. Pamiętaj, aby strzelić lub szarżować na trolla trzeba go wykryć! Trolla poruszamy po turach obydwu graczy, dopiero wtedy, gdy zostanie odkryty.      
                 
Troll    
M 6 | WS 3 | BS 1 | S 5 | T 5 | W 3 | I 2 | A 4 | Ld 4

- odporny na psychologię,                                                         
- duży cel: Dowolny wojownik może strzelić do Trolla nawet jeśli nie jest on najbliższym celem, zyskuje przy tym modyfikator +1 do rzutu trafienia,       
- strach: Troll wzbudza strach      
- regeneracja: Troll regeneruje rany na 4+, nie dotyczy to ataków płonących, 
- odporny : Troll posiada obronę przed wszelkimi czarami na 6+ ,              
- ataki : Ataki Trolla rozdzielamy po równo wśród walczących lub rozlosowujemy w zależności od sytuacji,
- dziki :Troll w swojej turze jeśli ma zasięg musi szarżować na najbliższą postać.

Cel scenariusza        
Celem scenariusza jest wyeliminowanie Trolla.

Koniec gry                                              
Rozgrywka kończy się automatycznie, gdy jedna z band zabije Trolla.

Punkty Doświadczenia                                           
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD. 
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.   
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).                              
+2 Za pokonanie Trolla. Bohater lub grupa stronników otrzymuje

scenariusz lubelskiego turnieju Mordheim "Da Green Rulez" - "Falkon 2006"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka