sobota, 18 czerwca 2011

To być nasze dom by No Name


„O popacz, popacz! No chodź zobacz! Znowu idom śmieszne ludki, zaraz puszcze strzałke to sie przewrócom. Hi, hi, hi... No chodź i popacz jak ich roztrzaskam..." - wołał wychylając się przez okno w ruinach domu. Drugi goblin nie mógł odpowiedzieć. Stojący nad rozchełstanym zieleńcem zabójca zamachnął się toporem po raz drugi...




Teren                                              
Teren typowy dla Mordheim zniszczone budynki, przeszkadzajki itp. Przed bitwą należy wybrać cztery budynki (przynajmniej piętrowe), w których będą rezydowały Gobliny.

Rozpoczęcie gry                                  
Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracze rozstawiają się do 6" od krawędzi. 

Zasady specjalne                                                
 Goblińscy Rezydenci- w czterech budynkach, które są celem tego scenariusza znajduje się po dwóch Goblińskich Strzelców.
Goblin        
M 4 | WS 2 | BS 3 | S 3 | T 3 | W 1 | I 3 | A 1 | Ld 5
 - ukryci: w każdym z czterech budynków znajduje się dwóch ukrytych Goblińskich strzelców         
wysoko : Gobliny znajdują się na pierwszym piętrze w każdym z budynków.           
 - strzały z ukrycia: w momencie gdy model kończy ruch w jednym z czterech budynków natychmiast wykrywa Goblińskich Rezydentów natomiast oni oddają automatycznie i jednocześnie po jednym strzale w tenże model. Następne strzały rozpatrujemy normalnie. Gobliny należy ustawić tak aby z góry widziały cel. Jeśli do budynku weszło więcej iż jeden model losujemy który będzie celem strzelców.        
- uzbrojenie : Gobliny są uzbrojone w krótki łuk i sztylet                
- tchórzliwe : Gobliny będą szarżowały tylko na jednostki, znajdujące się na ich poziomie; do pozostałych będą strzelały.

Cel scenariusza     
Celem scenariusza jest zajęcie czterech budynków na polu bitwy. Zaznacz te budynki, zaczynając znajdującego się najbliżej centrum pola bitwy, przechodząc po kolei do najbliższego budynku. Budynek jest uważany za zajęty, jeśli w jego wnętrzu stoi przynajmniej jeden twój wojownik, i nie ma w nim wrogich wojowników (w tym Goblinów). Modele ogłuszone i znokautowane nie zajmują budynków.

Koniec gry    
W tym scenariuszu nie jest wymagane wykonywanie Testów Rozbicia, gra kończy się po maksymalnie 10 rundach. Jeżeli jakakolwiek banda zostanie rozbita dobrowolnie, bitwa się kończy. Przeciwnik jest uważany za zwycięzcę.            

Punkty Doświadczenia       
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.   
+1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.            
+1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).     
+1 Za zabicie Goblina bohater otrzymuje +1 PD za zdjęcie z placu boju Goblina.

Znalezisko: Dodatkowo gracz, który wygrał scenariusz znajduję w jednej z kryjówek Goblinów kilka przedmiotów, które może użyć w następnej bitwie lub sprzedać. W przypadku remisu nikt nie znajduje skarbu Goblinów.

3K6 ZK Zawsze                      
K3 porcje Grzybków Szaleństwa 3+                                                                
k3 porcje Korzenia Otumanienia 5+                
K6 tarcz 4+                    
K3 pałki 3+                        
K3 sieci 2+                     
K3 krótkie łuki 3+

Scenariusz turnieju Da Green Rulez - Falcon 2006

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka