sobota, 25 czerwca 2011

Wystrzałowe plany by No Name


Zostaliście wynajęci w celu odzyskania planu potężnej krasnoludzkiej broni, ukrytej gdzieś w Zaułku Inżynierów Mordheim. 





Teren
4’x4’, typowy dla Mordheim (zrujnowane budynki, przeszkadzajki itp.)



Zasady specjalne
Kufry i skrzynie. Plany broni znajdują się w jednym z kufrów dzielnicy. Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy rozstawia 4 znaczniki kufrów (co najmniej połowa musi znajdować się na piętrze). Znaczniki muszą znajdować się w budynkach, co najmniej 12’’ od krawędzi stołu i co najmniej 8’’ od siebie.                                             
Skrzynie są zamknięte. Aby je otworzyć model musi zetknąć się podstawką ze znacznikiem kufra i wykonać udany test na I (krasnoludy nie muszą). W przypadku nieudanego testu należy rzucić K6, na 1 uruchamia się pułapka i model otwierający skrzynię otrzymuje trafienie z S4, a sama skrzynia ulega zniszczeniu.  Gdy test się uda rzuć K6.
W kufrze znajdujesz:
1 –    bombę ogniową (fire bomb)
2 –    doskonały proch (superior blackpowder)
34 – zupełnie nic!
5 –    pistolet
6 –    rzuć K6: na 1 – 3 strzelbę (handgun) na 4 – 6 krasnoludzkie plany

W przypadku gdy zostały już tylko dwa kufry, a plany nadal nie zostały odnalezione należy  losowo ustalić w którym znajdują się plany.  
Krasnoludzkie plany. Plany mogą nieść (bez żadnych kar) tylko modele zdolne do  zdobywania  doświadczenia. W przypadku gdy model niosący plany zostaje zdjęty z placu  boju (out of action) należy położyć obok niego znacznik planu, który może być podniesiony  przez inny model.

Rozpoczęcie     
Każdy z graczy rzuca K6, ten z wyższym wynikiem decyduje czy rozpoczyna grę jako pierwszy czy wybiera krawędź stołu. Każdy z graczy rzuca ponownie K6. Ten z wyższym wynikiem decyduje który z graczy wystawia swoją bandę pierwszy. Wystawiający się gracz ustawia swoją bandę do 6 cali od swojej krawędzi stołu.

Zakończenie gry                              
Gra kończy się gdy jeden z graczy wyniesie krasnoludzkie plany poza dowolną krawędź stołu

Doświadczenie
+1 za przeżycie potyczki dla każdego bohatera i stronnika;    
+1 dla dowódcy zwycięskiejbandy;                          
+1 za każdego wroga zdjętego z placu boju (out of action) dla bohaterów;   
+1 znalezienie planów skrzyni dla bohatera;              
+1 za wyniesienie planów poza krawędź stołu dla bohatera.

Banda która wyniosła plany otrzymuje nagrodę w wysokości 30 + 2K6 zk.
Banda krasnoludów, jeżeli posiada inżyniera, może kosztem 40 zk za sztukę zbudować strzelbę posiadającą S5.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka