piątek, 10 czerwca 2011

Zabójca Mutantów by No Name


O tym, że Wyrdstone zmienia tych, którzy mają szczęście lub nieszczęście się z nim zetknąć, wie niewielu. Zapewne przywódcy kultystów, wyznawcy Pana Cieni mogliby coś na ten temat powiedzieć. Być może także czarodzieje, wykorzystujący moce Wyrdstona, doświadczyli pośrednio lub bezpośrednio skutków działania kamieni. Jednak tymi, którzy wiedzą na temat "przypadkowych mutantów" najwięcej, są Zabójcy Mutantów - samozwańczy tropiciele i niszczyciele zła, którzy nie cofną się
przed niczym, by dopaść znienawidzonych odmieńców...



Teren
Zrujnowane domki, mury, przeszkody.

Rozstawienie band
Rozstawienie takie samo, jak w scenariuszu chance encounter. Każdy z graczy rzuca k6, ten z wyższym wynikiem decyduje czy chce się wystawić jako pierwszy czy jako drugi. Gracz wystawiający się jako pierwszy wystawia swoje modele w wybranej ćwiartce. Drugi gracz wystawia się w przeciwległej ćwiartce, nie bliżej niż 14” od najbliższego modelu przeciwnika. Kiedy obaj gracze wystawią swoje bandy powinni rzucić ponownie k6. Gracz z wyższym wynikiem decyduje, kto rozpocznie grę.

Zasady specjalne
Zabójca Mutantów
Szalony tropiciel odmieńców pojawia się na polu bitwy automatycznie po pierwszej turze obu z graczy. Rusza z losowej krawędzi w stronę najbliższego mutanta lub modelu posiadającego Wyrdstone (ponieważ jest on dla niego potencjalnym przyszłym mutantem, a zatem jego także należy zniszczyć) i jeśli może, szarżuje go. Jeśli model ten znajduje się poza zasięgiem szarży, wówczas Zabójca strzela do niego z procy. W każdej turze będzie postępował tak samo. Tura Zabójcy następuje zawsze po turach obu graczy.

Zabójca Mutantów
M
WS
BS
S
T
W
I
A
Ld
4*
4
3
3
3
1
3
1/2
8

*na koniu M8 (biegiem 16)
Uzbrojony w: młot, procę, sztylet
Zasady specjalne: Zabójca żywi nienawiść do wszystkich zmutowanych modeli (nie dotyczy tych, którzy dopiero niosą Wyrdstone).

Zakończenie gry
Gra kończy się, gdy jedna z band nie zda testu rozbicia.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia.
+1 Przywódca zwycięskiej bandy. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za przeciwnika zdjętego z placu boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z pola bitwy.


scenariusz turnieju  "Moc Wyrdstona" Warszawa 2008 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka