poniedziałek, 26 września 2011

Okupacja - rulebook


Scenariusz rozgrywa się w części Mordheim gdzie budynki są pełne kawałków Wyrdstona i innych kosztowności. Zajęcie i utrzymanie tych budynków oznacza dla twojej bandy poważny przypływ gotówki. Niestety twój przeciwnik wpadł na ten sam pomysłu.



Teren
Gracze na przemian ustawiają po jednym kawałku terenu: zrujnowany budynek, wieża, lub coś podobnego. Sugerujemy, aby teren został ustawiony na obszarze o wymiarach 4’x4’.

Bandy
Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie stołu chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości do 8” od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości do 8” od przeciwnego brzegu stołu.

Rozpoczęcie gry
Każdy z graczy rzuca K6. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.

Zasady specjalne
Celem scenariusza jest zajęcie K3+2 budynków znajdujących się na stole. Zaznacz te budynki zaczynając od tego umieszczonego najbliżej środka i kontynuuj zaznaczanie, tak, aby kolejne były jak najbliżej centralnego. Budynek traktowany jest jako zajęty, jeżeli chociaż jeden przytomny model znajduje się w budynku.

Zakończenie gry
Nie ma potrzeby robienia testów Rozbicia, ponieważ gra trwa maksymalnie osiem tur. Jeżeli jedna banda dobrowolnie się Rozbije, gra kończy się a banda zwycięska zajmuje wszystkie budynki na stole.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która kontroluje największą ilość budynków pod koniec bitwy otrzymuje +1 punkt doświadczenia. Jeżeli obydwie bandy zajęły taką samą ilość budynków bitwa kończy się remisem i żaden z Przywódców nie otrzymuje dodatkowego doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka