poniedziałek, 26 września 2011

Przedarcie - rulebook


Gdy wiadomości o ogromnym składzie Wyrdstona zaczynają krążyć po mieście, bandy przygotowują ekspedycję, aby zebrać bogactwa. Jednakże ich rywale bardzo często spróbują ich zablokować, aby samemu zebrać cenny Wyrdstone. 


Teren
Gracze na przemian ustawiają po jednym kawałku terenu: zrujnowany budynek, wieża, lub coś podobnego. Sugerujemy, aby teren został ustawiony na obszarze o wymiarach 4’x4’.

Bandy
Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera, na którym brzegu wystawi się atakujący. Atakujący wystawia się pierwszy, w odległości do 8” od swojego brzegu stołu. Obrońca wystawia się gdziekolwiek na stole, lecz jego modele muszą być w odległości 14” od modeli atakującego.

Rozpoczęcie gry
Atakujący zaczyna pierwszy.

Zakończenie gry
Kiedy jedna z band nie zda testu Rozbicia, gra zostaje zakończona. Rozbita banda automatycznie przegrywa. Jeżeli atakujący zdoła umieścić dwa lub więcej modeli w 2” od brzegu stołu obrońcy, to udało mu się przebić i wygrywa grę.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.
+1 Przedarcie. Każdy wojownik otrzymuje +1 Doświadczenia za przedarcie się przez linie wroga. Jeżeli tym wojownikiem jest Stronnik to jego cała grupa otrzymuje +1 punkt doświadczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka