poniedziałek, 12 grudnia 2011

Opary rozkoszy by Skavenblight DT


Wśród zrujnowanego miasta bandy trafiają na obszar, gdzie unosi się dziwna mgiełka. Niczego nie podejrzewając kierują się w głąb tajemniczych oparów, nie wiedząc nawet, że po drugiej stronie znajduje się niemniej zaskoczony przeciwnik...



 
Teren 
Zrujnowane domy, murki, przeszkody, itd.


Rozstawienie band
Rozstawienie jest takie, jak w scenariuszu chance encounter – stół dzielimy na ćwiartki. Każda z band niesie po 3 kawałki Wyrdstona. Każdy z graczy rzuca k6, ten z wyższym wynikiem decyduje czy chce się wystawić jako pierwszy czy jako drugi. Gracz wystawiający się jako pierwszy wystawia swoje modele do 6” od wybranej przez siebie krawędzi. Drugi gracz wystawia się na przeciwko pierwszego. Kiedy obaj gracze wystawią swoje bandy powinni rzucić ponownie k6. Gracz z wyższym wynikiem decyduje kto rozpocznie grę.
 
Rozpoczęcie gry
Gracz, który wystawiał się jako drugi, rozpoczyna grę.

Zasady specjalne
Na środku stołu znajduje się kadzielnica, która jeszcze kilka godzin temu służyła kapłanowi Slaanesha do wprowadzenia się w trans i skontaktowania z demonami. Teraz kadzielnica wydziela wciąż trujące, narkotyczne opary, działające na każdego, kto się do niej zbliży, oprócz modeli odpornych na działanie narkotyków i trucizn.

EFEKTY TRWAJĄ DO POCZĄTKU NASTĘPNEJ WŁASNEJ TURY.
Na początku każdej tury gracz rzuca k6 za każdego bohatera i stronnika. W przypadku wylosowania 1 rzuca 2k6. Im bliżej jest kadzielnicy, tym więcej musi dodać do wyniku. Przedziały są następujące:
24-19 => 0
18-13 => +1
12-7 => +2
6-0 => +3
Przedziały liczą się za każde ROZPOCZĘTE 6 cali.

Sprawdź następnie, co dzieje się z modelem:
2 – Panika! Model ucieka na 2k6 cali w losowym kierunku.
3 – Mamo, jaki bzydki ork! Model stoi w tej turze i nic nie może robić, głupiejąc na widok jakiejś fatamorgany.
4 – Giń, plugawcu! Model szarżuje najbliższy cel, nieważne, przyjazny czy wrogi. Jeśli cel ten nie jest w zasięgu szarży, a model ma broń strzelecką, wówczas strzela. Jeśli jest w walce, otrzymuje dodatkowy atak, jeśli zaś nie może szarżować ani strzelać, biegnie po prostu w stronę najbliższego modelu.
5 – Ten zapach wydaje się znajomy! Model dostaje +k3 punkty Inicjatywy, oraz +1 do Siły i ruchu.
6 – Ja jestem chaos i masakra! Model otrzymuje +1 do wszystkich charakterystyk.
7 – Po co mi ten garnek na łbie?! Model dostaje +1 do Wytrzymałości.
8 – Strach jest dla dzieci i elfów! Model staje się odporny na psychologię.
9 – Posiekam was i oddam do rzeźni na salami! Model staje się szalony.
10 – Ała...! Model musi od razu rzucać na ranę, w przypadku 1-3 jest znokautowany, w przypadku 4-6 ogłuszony. Nie traci jednak punktów W.
11 – Jestem smutny, niezrozumiany, chyba się potnę! Model zadaje sobie jedno automatyczne trafienie z własną siłą, bez trafień krytycznych.
12 – Oj, było zostać w domu! Model otrzymuje -1 do wszystkich charakterystyk, przy czym W nie spada poniżej 1.

Zakończenie gry
Kiedy jedna z band nie zda testu rozbicia, gra zostaje zakończona, a rozbita banda przegrywa.
Dodatkowo, banda dostaje +1 kawałek Wyrdstona za zdjętego bohatera przeciwnika i -1 za każdego własnego bohatera, który zszedł.

Doświadczenie
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę, otrzymują oni +1 punkt doświadczenia.
+1 Przywódca zwycięskiej bandy. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 za zdjętego z placu boju przeciwnika. Każdy bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z pola bitwy.

 

 Scenariusz turnieju Geheimnisnacht - Polcon 2007 w Warszawie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielka Biblioteka