piątek, 9 grudnia 2011

Rozpustny szlachcic by Skavenblight DT








Syn bogatego szlachcica, znany z zepsucia i zamiłowania do rozpusty, wybrał się nocą na “spacer” z dziwnie przebranymi i zachowującymi się ludźmi. Stary szlachcic twierdzi, że ludzie ci są podejrzani i oferuje za odnalezienie syna sporą nagrodę...



Teren
Zrujnowane domy, murki, przeszkody itd. Na środku, przywiązany rytualnie do pala, znajduje się syn szlachcica. W odległości 6” od niego znajdują się 4 ogniska [nie bliżej niż 8” od siebie], przy każdym leży dwójka kultystów, omamionych narkotykami, w półśnie.


Rozstawienie band 
Każdy z graczy rzuca k6, ten z wyższym wynikiem decyduje czy chce się wystawić jako pierwszy czy jako drugi. Gracz wystawiający się jako pierwszy wystawia swoje modele do 6” od wybranej przez siebie krawędzi. Drugi gracz wystawia się na przeciwko pierwszego. Kiedy obaj gracze wystawią swoje bandy powinni rzucić ponownie k6. Gracz z wyższym wynikiem decyduje kto rozpocznie grę.


Rozpoczęcie gry 
Gracz, który wystawiał się jako drugi, rozpoczyna grę.


Zasady specjalne 
Syn szlachcicaUwolnienie skrępowanego więzami syna szlachcica następuje po zetknięciu się z nim przez jednego z członków bandy (nie może to być zwierzę). W następnej turze będzie on podążał za swym wybawicielem (dozwolony zwykły ruch, skradanie się i bieg, ale z prędkością nie większą niż wartość cechy M uwolnionego). Jeżeli wybawiciel zostanie zdjęty z placu boju, ogłuszony, znokautowany lub ucieknie, syn szlachcica przyczepi się do innego wojownika, który się z nim zetknie. W sytuacji, gdy nikt go nie prowadzi, rusza się on co rundę (po turach graczy i kultystów) k6” w losowo wybranym kierunku, dopóki ktoś go nie przechwyci. Nie można go atakować, jako że jest zbyt cenny dla każdej z band.

Pobudka! - kultyści nie obudzą się, póki nie zostaną trafieni z broni strzeleckiej, zaszarżowani lub póki nie zbudzą ich niechcący skradający się wojownicy. Na końcu każdej rundy rzuć k6 i dodaj 4. Jeśli w wylosowanym zasięgu znalazły się jakieś modele, kultyści budzą się. Jeśli model jest w zasięgu ich szarży, szarżują najbliższy cel. Jeśli nie mają nikogo w zasięgu, stoją w miejscu. W chwili przejęcia syna szlachcica wszyscy kultyści będą odtąd szarżować tego, kto go przejął. Tura kultystów następuje po turach obydwu graczy.



Kultysta

M 4 | WS 2 | BS 2 | S 3 | T 3 | W 1 | I 3 | A 1 | Ld 6

Uzbrojony w: sztylet


Zakończenie gry 
Kiedy jedna z band odprowadzi syna szlachcica poza swoją krawędź, gra kończy się. Gra kończy się również, gdy jedna z band nie zda testu rozbicia.


Doświadczenie 
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia.
+1 Przywódca zwycięskiej bandy. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 za syna szlachcica. Jeśli młodzieńca prowadził jakiś bohater, otrzymuje on +1 punkt doświadczenia.
+1 za zdjętego z placu boju przeciwnika. Każdy bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z pola bitwy.

Nagroda 
Zwycięska banda, której udało się zachować nieposłusznego syna przy życiu, otrzymuje również nagrodę. Przez zachowanie go przy życiu rozumie się doprowadzenie do swojej krawędzi oraz prowadzenie przez jednego z wojowników w momencie, gdy wroga banda nie zda testu rozbicia. Jeżeli w momencie zakończenia gry żaden model nie jest w kontakcie z figurką syna, przyjmuje się, że zaginął on w ruinach i nagroda jest bezpowrotnie stracona.

4k6 zk – Automatycznie
Miecz – 4+
Perfumy “Zew Wyuzdania” - 6+
Lekka zbroja – 5+
Tarcza – 4+
K3 klejnoty wartości 10zk każdy – 5+


Scenariusz turnieju Geheimnisnacht - Polcon 2007 w Warszawie

3 komentarze:

  1. To ja pisałam, z tego co pamiętam :) Hak i M.T. pomagali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I o to chodzi proszę pani. Od tych No Name źle sypiam. Wiem, że nie uda się dla wszystkich odnaleźć autorów, ale przynajmniej część historii zawiśnie w jednym miejscu.
    ps. Znaczny zbiór pdf Dębowej Tarczy pozwoliłem sobie Wam dziabnąć, dlatego będę wdzięczny o info o "właścicielach" scenario.
    pozdrawiam
    R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie scenariusze z turniejów poza tymi z jubileuszowego (2009) ja pisałam. Na jubileuszowym pisałam tylko fluff, same scenariusze pisał M.T.

    OdpowiedzUsuń

Wielka Biblioteka